Călin Biriș, trainer si consultant, a explicat pentru cititorii CPI de ce este important marketing-ul online pentru orice afacere în general și pentru brokerii imobiliari în particular.
Online-Negru pe Alb, workshop-ul de marketing online susținut de Călin Biriș (foto stânga), digital director la agenția Loopa și trainer și consultant Marketing Online, va avea loc în orașul de pe Bega în perioada 27-28 septembrie. Puteți obține o reducere de 10 euro la prețul afișat pe site dacă introduceți, la înscriere, codul ”Imobiliare RO-ONPA”.
CPI: Ce este marketing-ul online?
Călin Biriș: Marketing-ul Online este domeniul care cuprinde toate activitățile de cercetare, comunicare-promovare, vânzare și loializare online, care sunt la dispoziția companiilor pentru a-și atinge obiectivele de business.
CPI: De ce ai ales Timișoara pentru acest workshop? An ce orașe ai mai susținut acest workshop și în ce orașe plănuiești să mai mergi cu el?
Călin Biriș: Am ales să aduc acest workshop și la Timișoara pentru că acest oraș este unul dintre principalele motoare economice din România, cu un număr mare de companii care ar putea profita mai mult de puterea online-ului. Deja am realizat workshopul de trei ori la Cluj și o dată la Iași, iar feedbackul a fost foarte bun. Am considerat că mediul de business local va aprecia un astfel de workshop intensiv. Un alt motiv este acela că IT-ul timișorean începe să se dezvolte tot mai mult, iar mediul universitar produce specialiști care au nevoie să-și dezvolte cunoștințele în marketing online fără de care le va fi greu să fie competitivi pe piața muncii.
CPI: De ce este important marketing-ul online pentru profesioniștii în imobiliare?
Călin Biriș: Comportamentul clienților s-a schimbat. Potrivit unui studiu Google, peste 90% din cei care vor să achiziționeze un produs sau serviciu fac cel puțin o căutare online în legătură cu intenția de cumpărare. Conform aceluaisi studiu realizat de Google s-a demonstrat că decizia de cumpărare a unei proprietăți se ia în trei luni de la momentul în care s-a început căutarea. În acest timp, 78% din potențialii cumpărători, vizitează cel puțin 3 websiteuri și folosesc în medie 11 surse de informare. Consider că în acest moment, prezența pe online a profesioniștilor în imobiliare nu mai este doar o opțiune ci este un strict necesar. De asemenea, fiecare dintre aceștia trebuie să știe cum să se diferențieze și să-și marketeze oferta și brandul, altfel nu vor avea vânzări.
Mai multe detalii despre workshop-ul susținut de Călin Biriș puteți afla accesând site-ul onlinenegrupealb.ro. Pe același site puteți descoperi și testimoniale ale celor care au participat deja la acest workshop.