Magnatul Rupert Murdoch a dat asigurări că scopul său nu e să transforme Move într-o companie media și să îndepărteze realtor.com de la misiunea sa de a conecta consumatorii cu agenții imobiliari.
Fondatorul companiei News Corp ((foto stânga, credit David Shankbone) spune că Move Inc., operatorul portalului realtor.com, a fost o achiziție care-i conferă avantaje față de principalii competitori din spațiul online,adică Zillow și Trulia și a identificat trei motive pentru care a decis să cumpere compania. Iată-le:
1. ”Move are cele mai actualizate și exacte listing-uri de pe piață”, spune Murdoch, precizând că anunțurile de pe realtor.com sunt actualizate la fiecare 15 minute.
2. ”Move are o relație apropiată cu National Asscoiation of Realtors și cred că agenții imobiliari sunt cruciali pentru orice vânzare de locuință din America”, a declarat magnatul.
3. ”Realtor.com atrage consumatori gata să facă o tranzacție – nu sunt doar oameni care se uită din curiozitate – și acest lucru este atractiv din perspectivă publicitiară”, explică Rupert Murdoch.
Cei mai mulți dintre oamenii care caută locuințe online au nevoie, la un moment dat, de interacțiune cu un alt om și de ghidare, crede Rupert Murdoch, iar realtor.com facilitează aceste conexiuni.
”Nu există înlocuitor digital pentru interacțiunea cu un alt om”, spune magnatul. ”Nicio tehnologie nu poate îndeplini toate nevoile cuiva. E nevoie de un om în carne și oase. Realtor.com ajută la reunirea cumpărătorilor, vânzătorilor și agenților.”