Indiferent de dimensiunea companiei sau de domeniul în care activează, un manager bun care vrea să atragă și să rețină talentele trebuie să se preocupe constant de brandul său de angajator, este de părere Ana Călugăru, PR Manager eJobs Group și unul dintre trainerii care vor participa la ediția din acest an a evenimentului CPI Național 2019.
„Acesta trebuie să fie o preocupare constantă și probabil că principalele ingrediente din rețeta, de altfel, foarte complexă a employer brandingului sunt personalizarea și autenticitatea. Cu alte cuvinte, înainte de a implementa măsuri despre care cred că le-ar putea îmbunătăți parametrii de atragere și retenție, trebuie să-și cunoască foarte bine <interlocutorii>, să le vorbească pe limba lor și să le ofere exact ce își doresc”, ne-a declarat Ana Călugăru.
„Nu există rețeta universală: pentru unii, cel mai mult contează salariul, pentru alții, programul, oportunitățile de avansare sau distanța dintre casă și birou. Iată de ce totul se reduce la doar două cuvinte: personalizare și autenticitate”, a mai explicat ea.
Dacă vrei să afli mai multe informații despre modalitățile prin care poți atrage și păstra în companie angajații într-o piață atât de competitivă precum cea a real estate-ului românesc, nu ezita să participi la workshop-ul „Adventure as a culture” pe care Ana Călugăru îl va susține, pe 22 martie, la CPI Național 2019.
Alege pachetul Workshop Business Owners pentru a doua zi a celui mai important eveniment al breslei de real estate din România și primești bonus un bilet CPI VIP. Află detalii despre Pachetul CPI VIP.
Pachetul include acces la toate cele trei sesiuni de training dedicate exclusiv managerilor din real estate:
- Adventure as a culture – Ana Călugăru, eJobs Group
- Business Model Canvas – Mihai Măreșescu, Qualians
- Există viață după criză – Gigi Nacev, Tempini România
COMANDĂ AICI pachetul Workshop Business Owners
Vezi ce alte sesiuni de training ai la dispoziție la CPI Național 2019. Consultă lista completă AICI