Pentru că știm că neîncrederea clienților reprezintă în continuare una dintre marile provocări ale agenților imobiliari din România, Imobiliare.ro a dezvoltat un nou tool menit să vină în ajutorul tău.
Este vorba despre rating-ul agentului – acordat de către vânzătorii sau proprietarii cu care a lucrat, acesta îl poate sprijini pe profesionist, la fel ca o recomandare, în interacțiunea cu noii clienți.
„Modelul nu l-am inventat noi, îl știți foarte bine – îl folosiți probabil mulți dintre voi atunci când vă căutați o vacanță, când căutați un hotel”, spune Radu Andrei, Managing Partner Imobiliare.ro. Scopul acestui indicator este acela de a spori încrederea potențialilor clienți legat de diferite servicii sau produse.
De asemenea, unele dintre cele mai mari site-uri de imobiliare din lume, precum Zillow.com (SUA) sau Is24.de (Germania), au astfel de rating-uri de agent. „Se vede clar, pe site, în funcție de rating-ul dat de proprietar sau de cumpărător, cât de profesionist este acel agent”, completează Radu Andrei.
Pentru moment, Imobiliare.ro oferă posibilitatea ca agentul să fie evaluat de către vânzător/proprietar, în două variante: rating-ul simplu și cel avansat. În cel dintâi caz, după vânzarea proprietății, clientul primește, din partea Imobiliare.ro, solicitarea de a indica gradul de satisfacție privind serviciile primite (totul la cererea agentului). În cel de-al doilea caz, formularul trimis de către portal cuprinde întrebări mai detaliate de evaluare a agentului.
Reprezentantul Imobiliare.ro a precizat că lansarea în mod public, pe site, a noului tool, va avea loc, probabil, în toamna acestui an. Până atunci, toate rating-urile obținute vor ajunge doar la cei care le-au solicitat, adică la agenții imobiliari. „Astăzi, tot ce avem aici legat de rating agent este strict între noi și voi, deci nu se afișează niciunde public aceste rating-uri. Este o perioadă, să zicem, de ajustare”, spune Radu Andrei.