Ce trebuie să evitați atunci când postați pe conturile de social media, astfel încât să nu vă îndepărtați potențialii clienți?
O prezență prea susținută pe diversele platforme de social media poate deranja clienții potențiali, care ar putea decide să nu mai apeleze la serviciile pe care le oferiți. Calitatea începe să fie mai importantă decât cantitatea și în privința postărilor pe aceste platforme. Realtor.org prezintă cinci sfaturi, extrase dintr-un articol publicat de Forbes.com, pentru o prezență online eficientă.
Iată ce trebuie să evitați:
Prezența pe prea multe platforme de social media: ”Aveți grijă să nu creați un monstru social media pe care să nu-l puteți controla”, scrie editorialistul Forbes, Mike Templeman. ”Dacă nu puteți menține un content proaspăt, angajant pe toate canalele voastre de social media, încercați să renunțați la cele pe care vă este greu să le mențineți la zi.”
Îngrijorarea că nu aveți suficenți ”followeri”: Templeman notează că nu există niciun avantaj dintr-un număr mare de persoane care vă urmăresc pe platformele sociale.
Folosirea a prea multe hashtag-uri: Desigur, hashtag-urile pot ajuta la creșterea vizibilității, dar folosirea lor excesivă poate deveni #enervantă.
Referirea excesivă la propriul brand: Variați tipul de conținut pe care îl postați, astfel încât să nu pară că știți un singur lucru. Distribuiți conținut despre care credeți că poate adăuga valoare pentru persoanele care vă urmăresc.
Postările prea frecvente: Nu postați la fiecare două ore. Fiți consecvenți cu momentele în care postați, dar nu depățiți măsura. Luați în considerare să publicați un articol pe blog în fiecare săptămână și să postați una sau două actualizări ale statusului de pe Facebook pe zi.