Imobiliare.ro lansează primul spot TV, în cadrul unei campanii integrate de marketing. Producția are ca scop creșterea vizibilității brandului Imobiliare.ro în rândul potențialilor cumpărători de locuințe.
Campania de promovare a Imobiliare.ro, principalul portal de anunțuri imobiliare din România, a început pe 10 septembrie. Este vorba despre prima campanie de marketing integrat. ce apelează la o serie de canale de comunicare – TV, online, dar și outdoor. În acest scop, compania a realizat și primul său spot publicitar (click pentru vizionare), ce va fi difuzat pe 14 posturi de televiziune (printre care Prima TV, TVR1, TVR2, Realitatea TV, Național TV) în perioada septembrie – octombrie. Producția are ca scop creșterea vizibilității brandului Imobiliare.ro în rândul potențialilor cumpărători de locuințe (oameni de regulă tineri, cu un stil de viață dinamic) și își propune să atingă un prag de 3,6 milioane de utilizatori (din mediul urban). Pe lângă spotul TV, inițiativa de marketing include o serie de campanii difuzate pe YouTube și alte sute de site-uri, precum și amplasarea câtorva zeci de panouri publicitare pe A1, drumuri naționale și în câteva mari orașe ale țării.
„Piața imobiliară iese din perioada gri în care s-a aflat ani buni. În același timp, piața imobiliară online din România, evaluată acum la câteva milioane de euro anual, intră într-o etapă de maturizare. În calitate de lider pe acest segment, am decis că este momentul oportun să investim într-o primă campanie integrată prin care adresăm direct vizitatorii. Această investiție este dublată de modificări majore aduse site-ului”, subliniază Daniel Crainic, director de marketing în cadrul Imobiliare.ro.
Cel mai accesat portal de anunțuri imobiliare își duce mai departe misiunea de a fi principalul furnizor de business pentru clienții săi (agenții, dezvoltatori, bănci, evaluatori) și de a asigura cea mai bună experiență online în căutarea unei proprietăți, pentru vizitatori. Pe această din urmă direcție se înscrie și dezvoltarea unei noi versiuni de homepage a portalului, cu accent pe factorul vizual, ce va contribui, totodată, la consolidarea brandului Imobiliare.ro.
Prima campanie de advertising Imobiliare.ro este o creație semnată Ema Prisca, președinta ADC*RO (Art Directors Club Romania) – un nume cunoscut în țară în special pentru premiile obținute în industria de advertising și activitatea sa în cadrul Grafitti BBDO România. Pentru realizarea spotului a oferit consultanță Simona Costea, iar producția a fost realizată de Reload Film, cu Bogdan Bărbulescu în calitate de regizor și Traian Ardac în calitate de producător.
Lansat în ianuarie 2000, www.imobiliare.ro este primul și cel mai accesat portal imobiliar din România. Portalul a depășit de curând pragul de 909.000 de vizitatori unici pe lună și cuprinde cea mai mare bază de oferte din toate categoriile imobiliare la nivel național.