În care este vorba despre cum să crești reputația afacerii tale fără să cheltui niciun leu.
Rețelele sociale nu sunt singura modalitate de a face reclamă – mai mult sau mai puțin plătită – serviciilor pe care le pune la dispoziția consumatorilor un agent imobiliar. Potrivit realtor.org, există și alte modalități de a fi prezent în piață și ele vizează marketing-ul online.
Iată trei astfel de feluri de a-i face pe alții să vorbească despre tine.
Vorbește cu presa
Oferă presei părerea ta despre piața rezidențială de care de ocupi. Propune-le jurnaliștilor un subiect despre o tendință sau o idee de amenajare a locuinței din zona pe care o acoperi. Folosește și comunicatele de presă în acest sens.
Postează articole
Fă-ți un blog! Ai putea să-ți crești prezența online prin postarea de articole pe alte bloguri mai cunoscutes au chiar publicații care acceptă astfel de materiale (vezi mai multe despre cum să faci acest lucru la pasul următor). Începe cu publicații mai mici și site-uri de nișă și apoi oferă conținutul pe care-l generezi unor entități cunoscute la un nivel mai larg.
Găsește-i pe cei cu influență
Identifică o persoană cu influență în real estate, cu sute sau mii de urmăritori pe rețelele sociale și discută cu persoana respectivă și trimite-i o parte din conținutul pe care-l generezi. Ar putea să înceapă să dea mai departe content-ul tău către audiența sa – astfel, îți poți crește reputația folosindu-te de cea a persoanei respective, notează realtor.org.