Cât de important este un blog pentru un agent imobiliar? De ce ar trebui să aibă și blog, dacă deja agenția are un site pe care postează ofertele?
”Blogging-ul crește deopotrivă lead-urile și traficul pe site-ul companiei”, spun specialiștii de la Creative Ideas.
Evident, trebuie respectate regulile legate de conținutul original și postat frecvent. În medie, companiile care publică pe blog 15 sau mai multe articole pe lună generează de cinci ori mai mult trafic pe site decât companiile care nu au blog, iar cele care publică nouă articole pe lună – de trei ori mai mult trafic.
De aceea, un aspect important este ca blogul să fie creat pe site-ul agenției, nu independent, pentru că astfel cresc șansele ca un cititor al unui articol să vadă și un anunț imobiliar și, cine știe, să se transforme într-un client potențial.
De ce crește traficul site-ului atunci când are un blog atașat? Întrucât conținutul publicat este indexat de către motoarele de căutare și distribuit cu ajutorul diferitelor canale de comunicare, inclusiv prin social media.
Un factor important în succesul unui blog este conținutul. Potrivit specialiștilor Creative Ideas, acesta trebuie să fie original și scris de o persoană cu experiență în domeniu. Și cine poate cunoaște mai bine domeniul imobiliar decât brokerii înșiși?