Florin Popovici, fondatorul companiei, spune că la baza succesului stă relația cu clientul.
Acum 14 ani, Florin Popovici fonda compania imobiliară Apollon Group. Afacerea, pornită de la zero, a depășit granițele Bacăului, extinzându-se în orașe precum București,Ploiești și Cluj, printr-un sistem de franciză. „Mă gândesc la sistemul de francizare încă de acum doi ani. Am și pus sistemul în practică, în București, în Cluj-Napoca și în Ploiești, pe lângă societatea mamă, din Bacău. Eu l-am lăsat un pic mai lejer, în sensul că francizatul poate deveni și partener, prin plata unei redevențe, în care intră promovarea ofertelor sale pe portalurile imobiliare mari cu care avem contract, în presa scrisă și pe internet. Franciza înseamnă să respecți regulile și procedurile firmei mamă, dar noi încercăm să le respectăm pe ale partenerilor. Sistemul funcționează bine, dar mai sunt destule de făcut ”, explică Florin Popovici.
Dincolo de strategie, de planuri, de targeturi și de parteneriate, la baza afacerii în imobiliare stă, însă, relația cu clientul. Florin Popovici spune că este ”un hârșit al domeniului, trecut prin toate de vreo 20 de ani încoace ” și că a învățat că întotdeana, reperul cel mai important ramâne clientul.
”În preajma oricărui posibil client trebuie să se afle, permanent, un agent imobiliar. I-am putea spune, după modelul luat din alte domenii, «agentul imobiliar de proximitate». Aceasta este formula aplicată acum, în organizare, de Apollon Group. Pe agentul din zonă lumea trebuie să-l cunoască așa cum cunoaște poștașul sau polițistu l”,explică Florin Popovici.
”Și monitorizarea portofoliului de clienți este esențială în imobiliare, iar Apollon Group a aderat, de ceva timp, la un soft imobiliar care oferă un CRM (Control Resource Management – Program de management al relațiilor cu clienții) propriu. „In sistemul nostru vrem că toți cei care folosim un CRM să avem o bază de date comună, în care poți lista doar proprietățile în reprezentare exclusivă, prin care reprezinți clientul, pentru care devii ca un fel de mandatar cu procură ”, spune Florin Popovici.
„Genul acesta de afaceri reprezintă iubirea vieții mele, în plan profesional. De aceea, țin să fac totul că la carte. Secretele afacerii noastre sunt profesionalizarea, corectitudinea și relațiile parteneriale. Acum punem mare accent pe dezvoltarea sistemului de franciză și pe profesionalizarea agenților imobiliari. Noi îmbrățișăm schimbarea, pentru care în mod constant provocăm practicile tradiționale de pe piața imobiliară, pentru că avem o dorință puternică de a îmbunătăți modul în care industria noastră funcționează. La noi nu «merge și așa». Noi «facem imobiliare» într-o manieră cu totul diferită, pentru a ne diferenția de celelalte agenții imobiliare ”,conchide Florin Popovici.
Apollon Group va participa, cu un stand propriu, in perioada 25 – 27 septembrie, la Târgul National Imobiliar de la Romexpo.