Am stat de vorbă cu Adrian Erimescu, cofondatorul și CEO-ul Imobiliare.ro, despre noutățile aduse în seria de evenimente ”Clubul Profesioniștilor în Imobiliare”.
Când îl întrebi care sunt motivele care au stat la baza transformării din ultima perioadă a seriei de evenimente ”Clubul Profesioniștilor în Imobiliare”, Adrian Erimescu (foto), cofondator și CEO Imobiliare.ro, aduce în discuție agentul imobiliar și clientul său. ”Imobiliare.ro va fi întotdeauna entitatea care se duce către agentul imobiliar, îi transmite nevoia sintetizată a clientului și lucrează împreună cu agentul spre a-i da servicii mai bune acelui client”, explică el.
Noua abordare a ”Clubului Profesioniștilor în Imobiliare”, ale cărei efecte s-au văzut deja în cadrul evenimentelor organizate în principalele piețe imobiliare din România, stă așadar la baza noului CPI Ediția Națională, un eveniment-maraton, desfășurat pe parcursul a două zile (10 și 11 februarie 2016). ”Piața crește și noi pornim de la o cotă de doar 30% din tranzacții care se fac prin agenții imobiliari. Percepția clienților finali asupra serviciilor pe care le oferă agenția imobiliară nu este bună, clienții cred că agențiile oferă servicii care nu valorează câți bani cer și de multe ori au dreptate. Pentru a schimba acest lucru, ne propunem să transmitem agenților imobiliari ideea de căpătâi după care noi, la Imobiliare.ro, ne ghidăm zi de zi: «Stă în puterea mea să schimb lucrurile, spre a mă prezenta mai bine în fața clientului meu, nu trebuie să aștept să facă altcineva acest lucru pentru mine»”.
Și pentru că a venit vorba despre schimbare pozitivă, ”Clubul Profesioniștilor în Imobiliare” este expert în acest domeniu. ”Noi am pornit cu CPI-ul din punctul în care agenții nu se cunoșteau în piață, lucrau ca indivizi, în competiție unii cu ceilalți, și nu lucrau ca indivizi care fac parte din aceeași breaslă. Prima etapă a fost să avem agenți care lucrează unii cu ceilalți, care colaborează, care se văd parte a aceleiași bresle și nu se văd doar ca niște competitori”, explică Adrian Erimescu. ”Apoi, am început să plantăm semințe despre dezvoltarea personală, despre dezvoltarea de business, despre cât de tare se pot schimba lucrurile dacă te uiți în oglindă, dacă te uiți la ce e în puterea ta să schimbi și acum suntem într-o etapă în care implementăm în piață un agent mai bun.”
În stabilirea conceptului pentru noul CPI, Imobiliare.ro a ținut cont de feedback-ul venit de la agenții imobiliari de-a lungul timpului, dar și de cel venit din partea vizitatorilor portalului, care reprezintă clienți potențiali pentru brokeri. Astfel, workshop-urile organizate în a doua zi a evenimentului sunt aplicate, abordează teme concrete, din activitatea cotidiană a agenților imobiliari. ”Finalmente, știm și care sunt problemele agentului, dar știm și care sunt dorințele clientului lui. Aici e și puterea seriei de evenimente CPI: leagă nevoia clientului de cea a agentului. Imobiliare.ro e foarte atent la nevoile clientului agentului imobiliar, de aceea nevoia lui, felul în care se raportează el la experiența din piață sunt pentru noi pe primul plan și de acolo pornesc acțiunile pe care le facem”, detaliază Adrian Erimescu, adăugând că relația cu agenții imobiliari este una de parteneriat. ”Împreună, oferim servicii mai bune clientului final.”
Despre CPI București
Perioada de desfășurare: 10 și 11 februarie 2016
Participanți: 400
Workshop-uri și prezentări: 14
Speakeri: 17
Repere din desfășurător:
– Panel despre impactul transformărilor din economie asupra imobiliarelor (Moderator: Andrei Panait)
– Trei legi ale succesului: reinventarea profesionalismului în imobiliare
– Cât de pregătit ești pentru ”New Normal”?
– Gala Premiilor Imobiliare.ro
Mai mult detalii pe: hub.imobiliare.ro/cpi-national