Compania producătoare de pavele și borduri a înregistrat, anul trecut, o creștere cu 11,7% a cifrei de afaceri, comparativ cu 2015.
Compania și-a adaptat în 2016 strategia de dezvoltare la realitățile pieței construcțiilor. Astfel, în timp ce investițiile din fonduri de stat sau fonduri europene au fost relativ reduse la nivel național, Elis Pavaje și-a concentrat acțiunile în vederea creșterii vânzărilor pe segmentul lucrărilor realizate din fonduri private, segment aflat în plină ascensiune: lucrări industriale și comerciale, parcuri rezidențiale și construcții rezidențiale individuale.
Pe segmentul de produse rezidențiale (pavele și produse ornamentale), anul 2016 a adus o creștere de peste 15%. În ceea ce privește gama cromatică, preferințele clienților s-au îndreptat către nuanțe calde, naturale, care oferă amenajării un aer elegant, primitor și ospitalier: alb-crem , maro patinat și antracit.
“Analiza rezultatelor înregistrate ne arată că și clienții români se raliază tendințelor la nivel mondial privind amenajările exterioare, în special când vine vorba despre curți, grădini, alei private, și anume pavele de mari dimensiuni, inspirate din natura”, spune Bianka Dobre, director marketing.
De asemenea, din 2016, Elis Pavaje a devenit producător de beton asfaltic și antreprenor general pentru lucrări de infrastructură, oferind servicii complete, de la terasamente și canalizare, până la asfaltare.
Pentru 2017, compania estimează creșterea vânzărilor cu 14%, pe fondul dezvoltării de noi produse, a investițiilor preconizate a se concretiza acest an, precum și ca urmare a promovării serviciilor Elis Pavaje: antrepriză generală pentru lucrări de infrastructură,proiectare, transport cu camion cu macara, montaj, întreținere și reparații.