Portalul a înregistrat 7,63 de milioane de vizitatori unici anul trecut, cu 38% mai mult decât în 2014 și a devenit cel mai cunoscut site de profil din România.
Un număr de 1.076.495 de oameni au vizitat Imobiliare.ro în luna septembrie a anului trecut. Pe parcursul lui 2015, portalul a înregistrat 7.632.304 de vizitatori unici. Aceste creșteri au avut ecou și în privința business-ului agenților și brokerilor imobiliari. Astfel, șansele de afaceri ale agenților, constând în contacte pe telefon și prin e-mail, au crescut cu 62% față de 2014. Anul trecut, au fost generate, în urma vizitelor în portal, 2.459.492 de contacte prin telefon (cu 56% mai mult față de 2014) și 309.812 contacte prin e-mail, o creștere cu 150% față de 2014.
Notorietatea Imobiliare.ro a crescut anul trecut, portalul devenind cel mai cunoscut instrument imobiliar la care apelează cei interesați de achiziția,vânzarea sau închirierea unui imobil. Astfel, 55% dintre români consideră Imobiliare.ro drept cel mai important portal imobiliar, față de 37% în2014.
Toate acestea au fost posibile prin investiții și acțiuni strategice în online (76% din căutările din Google pe domeniul imobiliar au ca rezultat Imobiliare.ro), în offline (reclamă outdoor în 5 orașe și pe 2 autostrăzi; 2,1 milioane de români au văzut reclama TV a Imobiliare.ro în prime-time și 1,9 milioane de români au auzit reclama la radio; 350 de agenți imobiliari au participat la evenimentele din seria ”Clubul Profesioniștilor în Imobiliare”), în timp ce peste 1.500 de articole din presa scrisă și 100 de reportaje de televiziune au avut ca sursă Imobiliare.ro.
Aflați AICI mai multe despre cifrele Imobiliare.ro din 2015.
Imobiliare.ro și Clubul Profesioniștilor în Imobiliare continuă și în acest an să fie aproape de agenții imobiliari, un prim eveniment în acest sens fiind CPI Național, ce va avea loc în perioada 10-11 februarie 2016 în București.