Momentul postărilor și reacțiile la răspunsurile pe care le primiți la postări se numără printre elementele care vă pot face business-ul popular pe Facebook.
Rețelele sociale reprezintă, pentru afaceri, o modalitate bună de promovare. Realtor.org a publicat, la sfârșitul lunii mai, un material despre ce puteți face pentru ca businsess-ul vostru să câștige popularitate pe diverse rețele, printre care și Facebook. Redăm mai jos două dintre lucururile pe care să le aveți în vedere.
Ce și când să postați?
Cea mai bună cale de a face ca mesajul vostru să ajungă la prietenii sau follower-ii pe care-i aveți pe Facebook este să le dați ceea ce vor la momentul potrivit. Axay Parekh, partener în cadrul RE/MAX Life din Tulsa, Ohip, spune că momentul în care postați este la fel de important precum conținutul pe care-l puneți pe Facebook.
”În postarea de dimineață, vorbiți despre ceva optimist”, spune el. ”În cea de la amiază, postați ce faceți sau anunțațti ceva ce se va întâmpla în seara respectivă”. Seara postați ceva cu un mai mare caracter personal. ”Povestiți ceva ce s-a întâmplat în ziua respectivă, ceva la care oamenii se pot raporta, ceva autentic”, explică Parekh.
Cum să te folosești de algoritmul Facebook?
Cele mai multe platforme sociale sunt deosebit de secretoase atunci când vine vborba despre cum și când apar postările în newsfeed/uri, dar sunt câteva lucruri pe care le puteți face pentru a vă folosi de sistem. Amy Smythe-Harris, co-broker–owner în cadrul Urban Provision, REALTORS®, din Houston, spune că Facebook ar putea considera postările voastre mai ”proaspete” dacă reacționați la comentariile pe care le-au adunat. De îndată ce observați un comentariu la una dintre postările voastre, puteți da ”like” la comentariul respectiv. Smythe-Harris spune de asemenea că este fe ajutor să comunicați cu alți agenți imobiliari în mod public pe Facebook. De pildă, dacă aveți nevoie de o informație despre oferta imobiliară dintr-un anume cartier și sunteți prieten cu un profesionist care se ocupă de zona respectivă, îi puteți cere opinia. Va aprecia cu siguranță acest tip de recunoaștere și faptul că prietenii lui de pe rețeaua socială vor vedea această recunoaștere și poate vă va întoarce acest favor. ”