Informații despre piața rezidențială din București și zona limitrofă vor fi disponbile utilizatorilor serviciului ce va fi lansat la tIMOn.
Compania de consultanță RealTime va lansa în cadrul tIMOn – Târgul Imobiliar Național primul serviciu de monitorizare și auditare a pieței imobiliare din România, prin intermediul căruia vor fi disponibile potențialilor cumpărători, dezvoltatorilor, investitorilor și băncilor, informații despre 330 de ansambluri rezidențiale, precum și despre întreaga piață second hand de apartamente din București și Ilfov.
De asemenea, serviciul va analiza și informațiile despre 85 de noi proiecte rezidențiale aflate în fază de analiză sau proiectare. Concret, RealTime va analiza în permanență piața rezidențială din București și zonă limitrofa, pe baza informațiilor obținute prin monitorizarea celor 330 de ansambluri rezidențiale, dar și prin analiza pieței secundare. Informațiile despre fiecare ansamblu rezidențial se actualizează la fiecare 3 luni, realizându-se o conexiune permanentă la modificările pieței.
” România încă este o piață emergentă și imatură, când vorbim despre piața rezidențială. în egală măsură, clienții și dezvoltatorii nu au date certe și concludente pentru a-și baza și argumenta decizia de achiziție sau dezvoltare de locuințe. Serviciul nostru urmărește o educare a clienților în ceea ce privește calitatea locuințelor și o adaptabilitate mult mai mare a dezvoltatorilor la cererea eligibilă, lucru ce va crește, implicit, vânzările acestora”, a declarat Cristina Roșca, managing partner RealTime.
” Analizele RealTime sunt structurate pe clase de produs: low, lower-middle, middle, upper-middle, lux, eliminându-se astfel riscul creării de statisticii irelevante pentru interpretarea și poziționarea corectă a fiecărui tip de produs. De asemenea, contactul permanent cu “end-user-ii” (consumatorul final) al acestei piețe duce la o înțelegere precisă a comportamentului cumpărătorilor, evoluția și schimbările obiceiurilor de consum ale fiecărei tipologii de client fiind observată în timp real ”, mai spun reprezentanții companiei. ”Acest serviciu oferă utilizatorilor săi acuratețe crescută prin faptul că se ține cont în analiză și interpretare de specificul fiecărei zone din București, precum și tipologia de client țintă pentru fiecare zonă și produs. Prin utilizarea serviciului RealTime, se obțin corelări între factorii externi de natură economică, socială sau politică ce pot interfera cu trendul pieței și care generează schimbări în comportamentul cumpărătorilor .”