Românii sunt tot mai deschiși către noile tehnologii și, impulsionați inclusiv de timpul petrecut acasă în contextul pandemiei, au cumpărat în ultima perioadă tot mai multe produse smart home, inclusiv pentru baie, spațiu care până nu de mult era trecut cu vederea.
Sectorul de home&deco a avut de câștigat de pe urma contextului generat de pandemie. Oamenii au petrecut mai mult timp în case și au ajuns să investească în amenajările interioare, în încercarea de a obține un spațiu cât mai confortabil și mai plăcut.
Cererea a crescut exponențial în domeniu, iar vânzările magazinelor de profil s-au majorat nu doar ca volum, ci și ca valoarea medie per comandă.
„În 2020, s-a menținut același trend început în 2019 – creșterea cererii pentru produse de calitate. Preferințele consumatorilor au început să favorizeze produsele peste medie. Se acordă o atenție sporită garanțiilor, condițiilor de livrare și noilor tehnologii”, a declarat Laura Sardescu, marketing manager pentru platforma NeaKaisa.
„Există un interes din ce în ce mai mare pentru igienă și pentru economisirea apei”, a mai completat ea. Iar printre produsele cele mai populare se numără cele necesare pentru amenajarea băii.
De altfel, vânzările de produse smart home pentru baie s-au triplat în ultimii doi ani, potrivit reprezentanților platformei. Printre produsele care au stârnit cel mai mult interesul cumpărătorilor se numără bateriile de baie cu limitatoare de debit, sistemele care ajută la filtrarea aerului și vasele de toaletă smart cu senzor de mișcare și funcții variate de spălare.
Citește și: Automatizările SMART home, tot mai căutate de români. Cele mai cerute produse