Light Dark

O campanie de marketing poate fi extrem de importantă pentru un dezvoltator imobiliar, fie că își dorește să își poziționeze mai bine brandul pe piață, fie că vrea să se diferențieze de competitori. Dar ce trebuie să înțeleagă acesta înainte de a demara o astfel de campanie, indiferent dacă lucrează cu o echipă internă sau apelează la specialiști din afara companiei? Află, mai jos, opinia lui Valentin Pintilescu, manager Impact Team Marketing, care lucrează alături de dezvoltatori imobiliari încă din anul 2005.

comunicare real estate cpi iasi 2018

1. Nu există o rețetă sigură.

“Nu există rețete sigure în marketing, dar există campanii de succes care-ți pot aduce rezultate notabile”, ne-a explicat Pintilescu, care a participat ca speaker la evenimentul CPI Iași, organizat pe 6 noiembrie la Palas Congress Hall.

2. Fără încredere nu obții rezultate.

“Trebuie să ai din poziția de dezvoltator încredere în echipa de marketing cu care lucrezi și să creezi un parteneriat real de colaborare cu agenția”, a spus managerul Impact Team Marketing.

3. Fii de fiecare data realist.

“Ca dezvoltator imobiliar trebuie să ai așteptări realiste de la o campanie de marketing în raport cu piața și cu produsul tău”, în opinia lui Valentin Pintilescu.

Un brand puternic nu este suficient. Cum faci comunicare de calitate în real estate?

Un brand puternic îți poate asigura reputația potrivită pe piață și poate fi mereu un argument de încredere, dar nu este și suficient pentru a-ți asigura reușita, în opinia managerului Impact Team Marketing. Pentru a face comunicare de calitate trebuie să știi, printre altele, care este mesajul exact pe care vrei să-l transmită brandul tău, cui te adresezi și ce așteptări au persoanele respective. Altfel, riști să consumi resurse fără a obține rezultate relevante.

“În esență, comunicarea în real estate este la fel ca în orice domeniu – personalizată 100% în funcție de audiență, canal, context, mesaj, produs și brand. Rețeta poate părea simplă – trebuie să ajungi cu mesajul potrivit, în momentul potrivit, la audiența țintă și, ideal, cu bugete optimizate. Dar, din experiență, pentru a-ți atinge obiectivele, ai nevoie de un mesaj autentic și penetrant care să prindă la public prin sinceritate și relevanță, de o cunoaștere profundă a audienței și a canalelor relevante, dar și de furnizori buni care să te ajute să implementezi o campanie de comunicare fabuloasă, să aducă vizibilitate și notorietate proiectului imobiliar și să contribuie direct la realizarea obiectivelor de vânzări cu rezultate concrete și măsurabile”, a spus Pintilescu.

valentin pintilescu cpi iasi

Acesta ne-a oferit, totodată, câteva exemple de campanii de marketing la care a lucrat în ultimii ani și care au obținut, în opinia sa, rezultate bune.

“Am implementat campanii cu budget mic, dar cu un concept inovator pentru domeniul imobiliar pentru a crea vizibilitate și awareness pentru Himson, de exemplu. Cele mai de success campanii au fost campanii integrate de marketing realizate pe cel puțin 2 ani cum sunt cele pentru Lazar Residence sau pentru Conest Grand Residence, pe care le-am construit de la început și le-am manageriat integral – de la concept, strategii și plan până la implementare efectivă și evaluare postcampanie”, a explicat managerul Impact Team Marketing.

Valentin Pintilescu a fost unul dintre speakerii prezenți în panelul “Puternică sau fragilă piața imobiliară rezidențială la sfârșit de 2018?”, organizat în cadrul evenimentului CPI Iași și moderat de CEO-ul Imobiliare.ro, Adrian Erimescu.

cpi iasi

La discuții au participat și Ciprian Iovu (manager Inter Imobiliare), Ciprian Barb (broker/owner RE/MAX Trend), Teodor Mincu (Supervizor Biroul de Credite și Suport Parteneri, Direcția Distribuție Retail, BCR) și Dorel Niță (coordinator Analize Imobiliare).

Caravana CPI va face un ultim popas anul acesta la Cluj-Napoca, pe 13 noiembrie. Nu te-ai înregistrat până acum la CPI Cluj 2018? O poți face accesând acest link. Nu uita, participarea este gratuită, dar numărul de locuri este limitat!

cpi bucuresti 2018

CPI a devenit cea mai puternică și mai mare comunitate imobiliară, locul în care specialiștii în domeniu se cunosc, pun bazele unor relații de business, colaborează și identifică idei care îi vor ajuta în dezvoltarea personală, profesională și în creșterea business-ului. Sute de persoane au participat doar anul trecut la evenimente noastre regionale.

Adevărata față a pieței imobiliare, pusă în discuție la #CPIBrașov2018: Cum a evoluat? Cine sunt cumpărătorii? Iată concluziile profesioniștilor în real estate FOTO+VIDEO

Retrospectiva #CPI Constanța 2018: Evoluția profilului cumpărătorului. Ce caută și cât de exigent este? FOTO+VIDEO

Discuții interesante, date actualizate și speakeri de top la #CPI București 2018. Vezi ce a inclus evenimentul: FOTO+VIDEO

#CPI Timișoara 2018. Sorin Drăghici: Maturizarea pieței este evidentă. Pentru dezvoltatori reprezintă o presiune în plus