Să ai un brand puternic, inclusiv în imobiliare, a devenit o chestiune de supraviețuire într-o lume în care clientul are tot mai multe opțiuni la dispoziție și din ce în ce mai puțin timp, spune Adrian Mironescu, brand identity designer WIRON.
Un branding puternic te ajută să câștigi, în primul rând, încredere. “Formula este simplă – încredere+încântare – nu doar că trebuie să livrezi ceea ce oferi, ci chiar să depășești așteptările, dacă este posibil. Atunci, experiență după experiență, brandul tău devine din ce în ce mai puternic”, a explicat Mironescu în cadrul evenimentului Imobiliare.ro HUB Iași.
Companiile intră în competiție pentru mintea și inima clienților, fapt pe care nu trebuie să îl pierzi din vedere, dacă vrei să te asiguri că vei avea succes. “Nu este suficient să captezi atenția și să fii ținut minte. Trebuie să ajungi la inimile oamenilor, să creezi loialitate, iar ei vor reveni și te vor recomanda. Vei obține o conexiune umană, emoțională, și oamenii îți vor rămâne alături”, a mai explicat specialistul pentru cei aproximativ 200 de profesioniști activi pe plan local în sectorul imobiliar prezenți la eveniment.
Ce înseamnă efectiv să faci branding?
Atunci când vorbim despre un brand, vorbim despre percepții, despre ce cred, simt și gândesc oamenii despre un produs, un serviciu sau chiar și despre un om. Acesta nu este neapărat un concept nou, de-a lungul timpului a mai fost cunoscut și sub forma de reputație.
“Investim în brand și în branding pentru a crește valoarea percepută a serviciilor noastre. Scopul este să convingem din ce în ce mai mulți oameni relevanți să cumpere mai mult, pentru mai mult timp de la noi și, ideal, și la un preț mai mare. Acolo unde reușești să crești reputația, reușești să vinzi și la un preț mai bun”, a spus Adrian Mironescu la Imobiliare.ro HUB Iași.
Un brand puternic acționează ca o scurtătură în mintea clientului atunci când acesta trebuie să ia o decizie. În plus, este și cea mai bună protecție împotriva competitorilor tăi, un aspect deosebit de important mai ales într-un domeniu atât de dinamic, precum real estate-ul.
“Reputația este mai mult decât faimă. Vedem acest lucru zi de zi intrând, de exemplu, pe social media – Facebook, Instagram sau chiar TikTok. Unii devin foarte faimoși, dar acest lucru nu înseamnă că au și o reputație bună și că vor reuși să transmită acea încredere de care au nevoie”, a concluzionat expertul.
Poți consulta aici prezentarea integrală făcută de Adrian Mironescu la Imobiliare.ro HUB Iași.
Citește și: Ce spun datele despre piața rezidențială din Iași?