Imobiliare.ro a câștigat două premii în cadrul celui mai mare eveniment de social media din România – Webstock, care reunește an de an comunitățile din marketing, comunicare și din mediul online.
Campania “Goana după chirie”, lansată pentru a le veni în ajutor celor aflați în căutarea unei locuințe de închiriat într-o perioadă de foc pe acest segment al pieței imobiliare, a obținut aurul (Gold Award) la categoria “Best Social Media Campaign” la Webstock Awards, competiția campaniilor online și a proiectelor în social media.
Categoria “Best Social Media Campaign” este dedicată campaniilor în social media (pe Facebook, YouTube, Instagram, TikTok sau LinkedIn) inițiate de branduri sau organizații, care se remarcă prin creativitate, un concept inedit și prin felul în care au fost folosite opțiunile platformelor, comunitățile ori conturile influencerilor.
“Goana după chirie” a concurat cu alte 17 campanii în categoria “Best Social Media Campaign”, acestea fiind înscrise în cursa pentru marele premiu de branduri precum Nivea, Kaufland România, Betano, Samsung România sau Arctic.
Imobiliare.ro a câștigat în cadrul evenimentului Webstock Awards, tot cu proiectul “Goana după chirie”, și bronzul (Bronze Award) la categoria “Best Content Marketing Campaign”. În această categorie au fost înscrise în concurs alte 14 campanii, de branduri precum Coca-Cola HBC, Philips Avent sau Sameday.
“Suntem bucuroși să primim două premii la Webstock pentru o campanie care a reușit să îmbine cu succes educația imobiliară cu elemente de entertainment, adresându-se într-un mod inovator și captivant generației Z. Această recunoaștere confirmă faptul că abordările moderne și neconvenționale pot trata subiecte serioase, cum ar fi imobiliarele, într-un mod accesibil și atractiv pentru un target tânăr, asigurând totodată o educație valoroasă într-un format ușor de digerat și de urmărit”, a declarat Daniel Crainic, Chief Marketing Officer Imobiliare.ro.
Conceptul care a stat la baza campaniei “Goana după chirie” a fost cel de mock reality show care îmbină informația cu umorul și transformă această goană metaforică într-un concurs imobiliar, prezentat de Șerban Trîmbițașu, unul dintre cei mai populari agenți imobiliari de pe TikTok.
Pe parcursul a patru episoade, două echipe – una de studenți și un cuplu de tineri – încearcă, eșuează și reușesc să navigheze apele tulburi ale pieței imobiliare de chirii din București.
“Goana după chirie” a fost o campanie realizată de Imobiliare.ro alături de agenția Sector 7 HUB.
La campania “Goana după chirie” au lucrat:
- Echipa Imobiliare.ro
Daniel Crainic – Chief Marketing Officer
Alexandra Manolache – Social Media Manager
Lucian Husac – Art Director
Sebastian Roman – UX/UI
- Echipa agentiei Sector 7 HUB
Raul Gheba – Creative Director & Writer
Mihai Berbec – Copywriter
Eduard Dan -Tudor – Art Director
Blanka Horvath – Project Manager
Raluca Babei – Head of Production
Roxana Andrei – Managing Partner & Regizor
Luiza Caruntu – Editor
- Echipa casei de producție
UPM – Alex Burlac
DoP – Paul Tatcu