Light Dark

În care este vorba despre cum toate drumurile din Imobiliare.ro merg la echipa administrativă.

Echipa administrativa Imobiliare.ro_1600x1071Buget, cashflow, contracte, facturi, creanțe, clienți, furnizori, corespondență, cifre, resurse umane. Acestea sunt cuvintele folosite cel mai des de cele cinci membre ale echipei administrative de la Imobiliare.ro. Mirela Abrudean (accounting), Ileana Hojda (inspector resurse umane), Simona Leuca (economist), Diana Copaci (asistent manager) și Edith Horotan (office manager) – în fotografie, de la stânga la dreapta – formează o echipă omogenă, un mecanism bine pus la punct, chiar dacă vechimea lor în companie este diferită. Mirela și Edith sunt alături de Realmedia Network, compania care a creat și deține portalul Imobiliare.ro, încă de acum 15 ani, de la înființarea societății, Ileana s-a alăturat echipei acum șase ani, iar cele mai noi sunt Simona și Diana. ”Până anul acesta, echipa era formată din patru persoane. Activitatea a crescut foarte mult an de an și asta se vede atât din cifre, cât și din volumul de acte”, explică Mirela Abrudean.

Echipa administrativa Imobiliare.ro3_1600x1071Fiecare dintre cele cinci are sarcini diferite, bine definite, însă sunt în legătură permanentă, întrucât activitățile lor, cumulate, crează un întreg. ”Iau toate documentele care circulă în firmă, structurate pe casă, bancă, deconturi, facturi cumpărări, facturi emise și le introduc în programul de contabilitate”, spune Mirela, precizând că evidența primară este foarte importantă. De evidența primară se ocupă Simona, care introduce și înregistrările legate de clienți în programul de contabilitate, în timp ce Diana desfășoară în principal o muncă de secretariat, de asemenea foarte importantă pentru desfășurarea eficientă a activității echipei.

Și pentru că a venit vorba despre clienți, trebuie spus că relația cu aceștia are mai multe componente. De contractele clienților se ocupă Edith, pe baza informațiilor primite de la agenții de vânzări. ”Mă ocup de contractele cu clienții – prelucrare, întocmire, modificare, reziliere, evidențe –, precum și de partea financiară: evidența furnizorilor și operațiuni bancare. Noi avem o relație specială cu clienții, construită în timp”, explică Edith.

Echipa administrativa Imobiliare.ro2_1600x1071Despre relația cu clienții vorbește și Ileana, care, pe lângă toate activitățile ce țin de resursele umane ale companiei, se asigură și că banii de la clienți vin la timp: ” Am fost profesoară înainte să vin la Realmedia, aveam experiență în lucrul cu oamenii. Îmi place ce fac, nu mi se pare greu. Eu merg pe ideea că trebuie să mă pun în pielea clientului, poate îl sun într-un moment nepotrivit”. Ileana discută în fiecare zi cu diverși clienți, din diverse zone ale țării, despre situația fiecăruia în parte, despre termenele de plată, uneori chiar despre amânarea lor. ” Am preferat să nu fiu un robot care spune o poezie, ci am creat o relație deschisă cu clienții. Nu le e frică atunci când îi sun”, spune Ileana, mai în glumă, mai în serios.

Echipa administrativa Imobiliare.ro1_803x1200În orice companie, încasările sunt importante, pentru că pe baza lor se creează un cash flow sănătos. ”Noi urmărim cash flow-ul, nu ne putem trezi într-un moment al lunii că nu avem bani. La plăți este foarte clar, avem angajamente luate, contracte încheiate, facturi. Trebuie să avem grijă la încasări”, spune Mirela. ”Ce facem noi în final este să transpunem toate datele în rapoarte pe care conducerea firmei le analizează și pe care își bazează deciziile.”

Iar una dintre aceste decizii, de o importanță semnificativă, este stabilirea bugetului anual. ”La sfârșitul anului, se lucrează la întocmirea bugetului pe anul următor. Este un proces foarte sofisticat, pentru că sunt implicați toți șefii de departamente, fiecare cunoaște situația din departamentul său, fiecare îmi transmite cifrele, eu le centralizez, apoi ne întâlnim și le analizăm”, explică Mirela.

Așadar, echipa administrativă de la Imobiliare.ro este o adevărată infrastructură a companiei. Edith o descrie cel mai bine: ”Noi suntem departajmentul la care ajung toate, noi prelucrăm tot ce se întâmplă în firmă”.

Vezi întreaga galerie foto a echipei pe Facebook.