Odată cu dezvoltarea numeroaselor proiecte rezidenţiale şi relansarea pieţei de profil, tot mai mulți antreprenori își îndreaptă atenția către deschiderea unei afaceri pe segmentul agenţiilor imobiliare.
Înfiinţarea unui business pe segmentul imobiliar poate fi simplificată prin achiziţionarea unei francize, aceasta oferind o afacere la cheie şi suport pentru derularea întregii activităţi, spun reprezentanții companiei de consultanță imobiliară RE/MAX România.
“Dacă până nu de mult atenția noastră era concentrată pe agențiile imobiliare care își doreau să se alăture rețelei RE/MAX, în prezent vrem să venim tot mai mult în sprijinul antreprenorilor deoarece am văzut că există un interes tot mai mare în ceea ce priveşte un start-up pe piaţa de profil”, a declarat Răzvan Cuc, Preşedinte RE/MAX România.
Astfel, odată cu deschiderea unei agenții imobiliare în franciză, proprietarul beneficiază de o încredere ridicată în rândul clienților, datorită asocierii cu brandul global RE/MAX, dar și de alte avantaje semnificative, precum materialele de lucru necesare pentru operarea noului birou și un pachet complet de training care cuprinde 200 de ore de cursuri de pregătire la nivel avansat dedicate agenţilor, potrivit reprezentanților companiei.
În plus, prin intermediul francizei, antreprenorii care își doresc să deschidă un start-up în domeniul imobiliar dispun de acces la cel mai puternic brand global în imobiliare, la un sistem tehnologic performant, la o platformă CRM de listare şi promovare a proprietăților și la rețeaua RE/MAX aflată în plină dezvoltare.
Ce costuri presupune o franciză RE/MAX
„În cazul RE/MAX, antreprenorii sau agențiile imobiliare independente pot achiziționa o franciză cu un cost cuprins între 5.900 şi 9.900 de euro. Odată cu afilierea la rețeaua noastră, aceștia plătesc lunar o redevență procentuală din venituri și o redevență fixă administrativă”, explică Răzvan Cuc.
Achiziţia unei francize oferă broker/ownerilor posibilitatea de a avea acces la consultanță în numeroase domenii necesare dezvoltării afacerii, precum consiliere de marketing, de vânzări sau juridică și instrumentele necesare promovării agenției imobiliare la standardele rețelei.
De asemenea, în cadrul francizelor RE/MAX, toți agenţii au nevoie de certificări, pe care le pot obţine în urma a minimum 150 de ore de training, brokerii având nevoie de cel puţin 200 de ore de training specific. Dincolo de aceste aspecte, prin afilierea la reţeaua RE/MAX, fiecare agenţie face parte dintr-o afacere în care, în acest moment, există pe plan local peste 120 de agenţi în cele 18 birouri.