Light Dark

Skanska, cel mai mare dezvoltator de clădiri de birouri din Europa, inaugurează prima pistă de alergare rooftop din România. Pista are o lungime de 280 de metri și se află pe acoperișul clădirilor Campus 6.2 și 6.3 din București.

Sport la înălțime, pe prima pistă de alergare rooftop. Pista de alergare de pe acoperișul clădirilor de birouri Campus 6.2 și 6.3 oferă o priveliște 360° asupra Bucureștiului. Scopul acesteia, potrivit reprezentanților Skanska este acela de a oferi angajaților oportunități de mișcare chiar și la birou.

„Skanska și-a asumat misiunea de a modela clădirile și comunitățile pe care le formează în moduri care ajută oamenii să prospere și să performeze la cele mai înalte standarde. Clădirile Skanska încurajează o cultură a sănătății și stării de bine, toate exprimate printr-o varietate de elemente inovatoare, așa cum este și pista de alergare de pe acoperișul Campus 6.2 și 6.3, prima pistă de alergare rooftop de pe o clădire de birouri”, spune Raoul Mihalca, Project Manager în cadrul diviziei de dezvoltare a Skanska CEE în România.

Pista de alergare rooftop din Campus 6 din București nu este prima de acest tip construită de Skanska. Printre capitalele din regiunea Europei Centrale și de Est în care Skanska a integrat acest tip de facilitate pentru angajați se numără Budapesta, unde pista urmează să fie finalizată odată cu livrarea clădirii H2Office și Praga, unde pista de alergare de 150 de metri de pe acoperișul clădirii Visionary a fost dată în folosință în 2018.

„Suntem bucuroși să putem vorbi astăzi despre un nou element inovator prin care se remarcă cele două clădiri din Campus 6 – pista de alergare de pe acoperiș. Finalizarea pistei a durat 4 săptămâni și în construcția ei s-au folosit 13 tone de tartan. Deși este o pistă de agrement, materialul de înaltă calitate utilizat pentru suprafața pistei este certificat de către Asociația Internațională a Federațiilor de Atletism”, adaugă Igor Hristenco, Project Manager în cadrul diviziei de construcții a Skanska CEE în România.

Finalizarea pistei a durat 4 săptămâni și în construcția ei s-au folosit 13 tone de tartan.