Noul val de clienți interesați de achiziția de locuințe provine din generația Millennials, iar agenții imobiliari trebuie să se adapteze la nevoile și cerințele acestora pentru a putea să îi câștige de partea lor. Iată care sunt sfaturile lui Joe Houghton, fondatorul The Minnesota Property Group pentru cei care activează în domeniu.
1. Câștigă-le încrederea încă de la început
“Membrii generației Millennials cunosc foarte multe informații, dar au nevoie de cineva în care să aibă încredere care să îi ajute să sorteze prin ele asemenea unui ghid care să îl însoțească în demersul lor de a-și cumpăra o locuință”, spune Houghton, fondatorul The Minnesota Property Group, companie care oferă consultanță în imobiliare în zona metropolitană a orașelor Minneapolis și Saint Paul.
Expertul american explică, totodată, că agentul imobiliar trebuie să fie sincer, autentic, original și să dea dovadă de empatie pentru a reuși să creeze o conexiune adevărată cu clienții din această generație.
În plus, este importat ca agentul să îi ajute să își maximizeze resursele de timp și de bani minimizând, în același timp, riscul.
2. Folosește tehnologia
Tinerii din această generație se bazează foarte mult pe gadgeturi și adoră să se documenteze online.
“Este important să știi, ca agent imobiliar, care sunt site-urile populare în rândul cumpărătorilor de locuințe și ce informații se promvează pe aceste platforme”, spune Houghton într-un articol publicat de Forbes, adăugând că atunci când găsesc o proprietate de care sunt interesați membrii acestei generații fac cercetări intense pentru a afla mai multe despre locuință, dar și despre împrejurimile sale.
În plus, tinerii utilizează internetul și pentru a afla mai multe informații despre agentul lor, bazându-se mult pe review-uri pentru a decide dacă acesta merită sau nu să fie luat în considerare pentru o colaborare.
3. Comunică corect cu ei
Așa-zișii Millennials, persoanele născute între anii 1980 și 2000, tind să aibă mai puțină răbdare comparativ cu membrii altor generații și își doresc un timp de răspuns cât mai redus pentru toate întrebările pe care le au.
“Este vital să fii atent la preferințele lor în materie de comunicare. Află dacă preferă să îți scrie mesaje sau să vorbească la telefon. Acționează în consecință”, explică expertul american.
Acesta îi sfătuiește, totodată, pe agenți să aibă un site cât mai bine actualizat care să cuprindă numeroase informații, inclusiv despre piața locală și despre procesul de vânzare și de cumpărare a unei locuințe, și care să cuprindă un bun motor de căutare cu numeroase filtre. O secțiune de tip blog poate fi, de asemenea, utilă, în opinia sa.
“Așteaptă-te să ți se pună multe întrebări, mai ales dacă clienții tăi cumpără o locuință pentru prima oară. Inspiră încredere cu cunoștințele tale despre piața locală”, spune Houghton.
“Fii expertul pe care ei și-l doresc și de care au nevoie. Susține-ți răspunsurile cu informații din surse pe care ei le pot accesa dacă doresc mai multe detalii”, a mai explicat fondatorul The Minnesota Property Group.