Light Dark

Clientul, mediul online și structura procesului de vânzare au fost principalele elemente abordate în cadrul ”Clubului Profesioniștilor în Imobiliare” din Brașov.

CPI Brasov 2Tipologii comportamentale, mediul online ca principal generator de lead-uri pentru profesioniștii în imobiliare, măsuri și soluții pe care brokerii imobiliari le pot lua pentru a-și eficientiza activitatea profesională, cum să vinzi eficient. Acestea au fost principalele teme abordate în cadrul evenimentului ”Clubul Profesioniștilor în Imobiliare” din Brașov, organizat de Imobiliare.ro și care s-a desfășurat pe 30 mai la hotelul Kronwell.

Desfășurată sub sloganul ”Cum am devenit client-centric”, deviza de anul acesta al evenimentelor locale CPI (seria a debutat pe 25 mai la Timișoara, continuă în aceste zile la Brașov, va merge la Constanța în 29 și 30 iunie și va ajunge la Iași, Cluj și București în perioada octombrie-noiembrie 2017), reuniunea anuală a profesioniștilor în imobiliare din orașul de sub Tâmpa a debutat cu o prezentare susținută de Radu Andrei, project manager Imobiliare.ro, menită să faciliteze celor prezenți înțelegerea comportamentului clienților din online. Prezentarea a dezvăluit celor prezenți rezultatele preliminare ale unui studiu realizat de Imobiliare.ro în parteneriat cu compaia de cercetare Unlock și a cuprins tipologiile comportamentale ale clienților din online, despre necesitățile și așteptările acestora de la consultanții în imobiliare și despre soluțiile la îndemână pentru a eficientiza interacțiunea online cu potențialii clienți. Fără a dezvălui prea multe, întrucât studiul urmează a fi prezentat și la următoarele evenimente din seria CPI, este important să menționăm că potențialii clienți își doresc, printre altele, să fie informați corect și actualizat, să primească feedback dacă se poate instant din partea consultantului imobiliar și să simtă valoarea adăugată pe care le-o aduce un profesionist în domeniu încă din momentele în care relația profesională se desfășoară exclusiv online.

Evenimentul a continuat cu un panel de discuții dedicat modului în care online-ul se/ne transformă și la care au participat, ca speakeri, Aura Popa (Start Imob), Alexandru Muntean (iAdvise), Bogdan Preda (client și dezvoltator de proiecte rezidențiale în Brașov) și Radu Andrei. Discuțiile au vizat, printre multe altele, modul în care brokerii imobilairi vin în întâmpinarea nevoilor clienților din online, care anume sunt așteptările clienților de la brokerii imobiliari, adaptarea echipelor de vânzări noilor realități din piață, perspectivele pieței rezidențiale brașovene și cum se pregătesc brokerii imobiliari pentru un posibil nou boom.

În continuarea evenimentului, Dan Țiganu, consultant de vânzări Premier Estate Management, anterior director al diviziei de asigurări de viaţă a Allianz Tiriac, a susținut training-ul ”Structura procesului de vânzare – un major dez/avantaj competitiv”, de care vor putea beneficia și participanții la următoarele evenimente din seria CPI.

CPI Brașov va continua pe 31 mai, cu ziua dedicată workshop-urilor ”The Leadership Game” și ”SELLification”. A doua zi a CPI-urilor locale, cea dedicată workshop-urilor, reprezintă o noutate absolută cu care Imobiliare.ro vine în întâmpinarea nevoii continue de dezvoltare personală a profesioniștilor în imobiliare. Mai multe detalii despre workshop-uri puteți afla AICI.