În momentul de față, o tendință tot mai puternică pe piața brașoveană este cea de a achiziționa locuințe (noi) ca investiție, arată Cristina Țîrea, Sales&Marketing Coordination în cadrul Maurer Imobiliare.
Astfel, dintre unitățile locative contractate lunar în cadrul proiectelor companiei, o pondere în creștere este generată de către investitori. Spre comparație, în anii trecuți, clienții erau concentrați, mai degrabă, pe cumpărarea unei prime locuințe.
„Să nu uităm cât de mult s-a dezvoltat turismul în ultimii ani – cel puțin în cartierul Avantgarden au ieșit apartamentele în regim hotelier ca ciupercile după ploaie. Am venit cu oferte în sensul ăsta și-i susținem. Pentru noi e un lucru bun”, spune Cristina Țîrea.
Un alt trend resimțit de reprezentanții Maurer Imobiliare, de data când vine vorba de consumatorii finali, este reprezentat de apetitul crescut venit din partea unor cumpărători care nu sunt originari din Brașov. „Avem foarte mulți clienți care lucrează în diaspora și nu mai iau în calcul întoarcerea în orașul natal. În ultimele șase luni pot să zic că vânzările pe care le-am făcut au fost undeva la 60% pentru clienți care, de fapt, nu sunt brașoveni și își doresc un viitor mai bun”, explică Țîrea.