Un proiect rezidențial bun începe cu o viziune pe care dezvoltatorul și-o asumă, construită pentru a îndeplini nevoile și așteptările unui anumit segment de clienți, determinat în prealabil de acesta. O echipă de vânzări internă are avantajul de a fi mereu la curent cu viziunea dezvoltatorului, dar și cu strategiile de promovare și cu progresul fizic al proiectului, dar acest lucru nu elimină posibilitatea colaborării cu profesioniști externi. Iată care este singura modalitate prin care poate fi garantat succesul unui astfel de parteneriat, în opinia lui Toni Ehling, Directorul de Dezvoltare al XCity Towers, proiect rezidențial lansat în Timișoara de grupul Wallberg Properties.
“Un proiect bun începe cu o viziune, iar viziunea dezvoltatorului începe cu prima linie pe care o desenezi și continuă cu toate etapele proiectului până la instruirea forței de vânzare”, a declarat Toni Ehling în cadrul evenimentului CPI Timișoara 2019, la care a participat în calitate de speaker.
El a ținut să sublinieze, totodată, importanța definirii clare a clientului-țintă, considerând acest pas ca fiind unul esențial pentru garantarea succesului.
“Nu este greșit să vinzi către toate segmentele de clienți, dar ca să o faci bine trebuie să îți alegi unul singur pe care să te axezi. Vinzi în momentul în care viziunea ta rezonează cu clientul final”, a mai adăugat Directorul de Dezvoltare al XCity Towers.
Toni Ehling a discutat în cadrul evenimentului și despre diferențele pe care le poate simți un dezvoltator între munca alături de o un departament de vânzări intern și colaborarea cu agenți imobiliari externi.
“O forță de vânzare dedicată, la dezvoltator, poate să fie eficientă dacă este bine instruită. Are avantajul de a respira aceeași viziune cu dezvoltatorul și de a putea să o transmită clientului”, a explicat el, adăugând că membrii unui astfel de echipe sunt permanent alături de dezvoltator, la curent cu toți pașii construcției, cu tot ce s-a gândit despre proiect, cu toate campaniile de marketing aferente acestuia.
“Le curge prin vene această viziune”, a subliniat el.
Ehling a recunoscut însă că transmiterea viziunii poate fi realizată și cu ajutorul unor profesioniști externi, prin colaborarea cu diverse agenții imobiliare, dar consideră că fiecare dintre ei trebuie să și-o însușească complet mai întâi pentru a o putea transmite corect clienților.
“Acest lucru nu este ușor. Este greu să alocăm agenți dedicați doar pe proiectul respectiv. În general sunt agenți care lucrează cu mai multe produse, mai multe apartamente, nu alocă timpul pe care îl alocă omul propriu al dezvoltatorului”, a explicat Directorul de Dezvoltare al proiectului rezidențial demarat în vara anului trecut în cartierul Bucovina din Timișoara.
“Părerea mea este că, da, se poate colabora și este de dorit să se colaboreze (n.r. cu agențiile imobiliare) numai că trebuie găsit răspunsul la această întrebare mai întâi – cum fac ca agenții să își însușească și să reușească să vândă atât de bine viziunea proiectului? Sunt multe bune în oraș, vor fi și mai multe în viitor. Important este să vând proiectul meu, clientului meu pentru care am creat viziunea”, a conchis el.
Citește și: Wallberg consolidează parteneriatul strategic cu Garanti Bank pentru proiectul XCity Towers din Timișoara
Toni Ehling a participat ca speaker la CPI Timișoara 2019. El are peste 20 de ani de experiență profesională și a colaborat cu nume mari din retail și telecomunicații înainte de a se alătura dezvoltatorului cu proiecte în Timișoara, Cluj, Arad și Brașov, condus de Valentin Morar.
Proiectului XCity Towers, pe care îl reprezintă în prezent, va cuprinde 955 de apartamente dispuse în 8 clădiri de tip turn, cu 10 și 15 etaje, și are o valoare totală estimată de peste 62 de milioane de euro. Livrarea primei faze este programată pentru vara anului 2020.
Dezvoltatorul Wallberg Properties s-a numărat printre marii câștigători ai trofeelor Galei Profesioniștilor în Imobiliare 2019, obținând „Premiul special pentru investiție în piețele locale”. Arad Plaza, un alt ansamblu rezidențial din portofoliul acestuia, finalizat anul trecut, a fost desemnat „Proiectului rezidențial High-End al anului 2018”.
La dezbaterile moderate de Adrian Erimescu (CEO Imobiliare.ro) în cadrul evenimentului CPI Timișoara 2019 au luat parte, alături de Ehling, și Simiona Șchiopotă (Managing Partner Hitch&Mosher), Eugen Encuțescu (CEO Eugene Estate), Sorin Horotan (Broker/Owner RE/MAX Corso), Călin Centea (Director Vânzări ISHO), Alina Iozsa (Partener Hațegan Attorneys) și Dorel Niță (Head of Data&Research Imobiliare.ro și coordonator Analize Imobiliare).
Circa 160 de profesioniști în imobiliare s-au reunit, pe 12 iunie, la CPI Timișoara. Acesta a fost al treilea popas făcut de caravana CPI în acest an, după întâlnirile din Brașov și Sibiu, la care au luat parte, în total, aproape 200 de persoane.
Seria CPI Regional 2019 continuă în toamnă cu încă patru evenimente care se vor desfășura în Constanța, București, Iași și Cluj-Napoca. Vă invităm să consultați CALENDARUL CPI pentru mai multe detalii.
În 2019 sărbătorim 10 ani de evenimente marca CPI, prin intermediul cărora venim în sprijinul comunității cu informații de calitate, soluții, oportunități de networking, noutăți și încercăm să le oferim participanților toate instrumentele necesare creșterii business-urilor lor în real estate, dar și dezvoltării lor personale.
Anul trecut, 1.000 de profesioniști în real estate au participat la întâlnirile organizate de noi în șase dintre principalele orașe ale țării – Timișoara, București, Constanța, Brașov, Iași și Cluj-Napoca.
Citește și: Creștere anuală a prețurilor de 5,1% în Timișoara Ce se întâmplă cu cererea și cu numărul tranzacțiilor?
Citește și: Trei chei în time management pentru ca tu să îți atingi adevăratul potențial