Light Dark

Când spui imobiliare, la ce te gândești? Cărămidă, mortar și beton? Nu. Aceste lucruri par mai degrabă triviale, atunci când iei în considerare emoțiile uneori copleșitoare pe care le simt cei implicați în orice proces de vânzare-cumpărare, faptul că vise devin realitate zi de zi în imobiliare, comunități se formează și adună laolaltă oameni cu aceleași valori sau aspirații și familii reușesc să obțină acea liniște și siguranță neprețuită de acasă.

Și cine rezonează cu adevărat cu toate acestea, iar în plus are căldura și viziunea necesară pentru a aduce împreună omul și locuința potrivită? Dar răbdarea, perseverența, atenția și puterea de a planifica totul până în cel mai mic detaliu? Cu siguranță, femeia.

În luna martie sărbătorim femeile care și-au dedicat timpul și priceperea sectorului rezidențial al lumii imobiliare, lăsându-și amprenta asupra acestuia. Credem cu tărie că energia feminină este vitală în acest domeniu și ne dorim să le încurajăm pe cele care se gândesc să ia drumul unei cariere în imobiliare oferindu-le un sfat și o vorbă bună din partea altor doamne și domnișoare care fac deja performanță în real estate.

Aflăm astăzi de ce pot excela femeile în domeniul imobiliar de la Liria Themo, Marketing Manager & Community Believer pentru proiectul Atria Urban Resort din Capitală. Ansamblul situat în sectorul 1 va include la finalizarea lucrărilor de construcții 1.400 de apartamente.

“Excelența femeii se bazează pe o înțelegere profundă a cuvântului <acasă> în toate nuanțele posibile, la care adăugăm empatia pentru cumpărători și înclinația de a împărtăși din experiențele lor, îndrumându-i și pe alții să exceleze! Acestea sunt printre cele mai calde și frumoase aspecte ale unei femei în mediul imobiliar. Ea înțelege acest pas – probabil achiziția cea mai importantă din viață”, ne-a explicat Liria Themo.

Conform statisticilor, spune ea, se știe deja că femeile sunt cele care iau decizia legată de achiziția locuințelor. “Cine mai bine să o definească și să o critice, să o construiască sau să o gândească, să o oferteze mai departe? Cine ar putea fi mai potrivit? Femeile știu nevoile și condițiile necesare pentru a crea, prezenta și vinde acest <acasă> în circumstanțe optime pentru că tot ele iau hotârârea”, a mai adăugat reprezentanta Atria Urban Resort.

Liria Themo le oferă și un sfat celor care vor să urmeze o carieră în real estate. “Să fie autentice, să aleagă produsul, compania sau dezvoltatorul cu care doresc să se asocieze și să fie confortabile în rolul din care conduc. În acest domeniu fundația contează la propriu și la figurat. Cât timp există integritate și rămâi stăpână pe valorile tale, succesul și rezultatul are fundament, orice furtună lovește și orice obstacole întâmpini ai rezistență și tenacitate sau crezul necesar pentru a izbândi”, le spune ea.