Consumatorii tind să aibă mai multă încredere în oameni decât în companii. De aceea, branding-ul personal este esențial pentru o afacere de succes.
De ce este branding-ul personal important pentru o afacere? ”Oamenii au mai multă încredere în [alți] oameni decât în companii, preferă să facă afaceri și să cumpere de la oameni”, spun specialiștii de la Creative Ideas, agenție de marketing, precizând că în 2015 accentul va fi pus pe interactivitatea cu consumatorii și pe oferirea unei experiențe personalizate de achiziție. Totodată, o strategie bună de branding personal vă va poziționa drept specialist în domeniul de activitate, în cazul nostru imobiliarele.
Pentru a construi un brand personal de succes trebuie să aveți în vedere cel puțin următoarele cinci aspecte, care, la rândul lor, generează cinci întrebări:
– Poziționarea: Ce soluție aduceți unei anumite probleme?
– Imaginea: Care este imaginea pe care o aveți online, dar și în viața de zi cu zi?
– Strategia de promovare: Cum vă faceți cunoscuți pe piața imobiliară?
– Performanța: Ce rezultate aveți?
– Reputația: Cum rămâneți în memoria celorlalți?
Nu vă mai rămâne decât să răspundeți la întrebările de mai sus și să identificați aspectele la care stați bine, dar și pe cele pe care le puteți îmbunătăți.
Oricum, țineți minte că imobiliarele sunt unul dintre sectoarele de business în care brand-ul personal contează enorm. Exemplul lui Donald Trump, pe care specialiștii de la Creative Ideas îl aduc în discuție, este grăitor în acest sens. Magnatul american a început să lucreze alături de tatăl său și în 1971 a preluat frâiele companiei, pe care a denumit-o The Trump Organization, primul pas în construirea afacerii în jurul numelui său. De-a lungul timpului, Donald Trump și-a construit o imagine la care oamenii răspund din punct de vedere emoțional. Nu toți oamenii îl plac, însă toți îi știu numele și îl asociază cu profesionalismul în afaceri.
Aflați mai multe despre brand-ul personal descărcând de aici prezentarea realizată de Creative Ideas.