Light Dark

Grupul Grampet, fondat de oamenii de afaceri Gruia Stoica și Vasile Didilă, are în plan dezvoltarea unui ansamblu rezidențial în apropierea cartierului ANL Henri Coandă din nordul Bucureștiului.

Sursă: documentație PMB

Ansamblul, pentru care s-a depus documentația pentru elaborarea Planului Urbanistic Zonal, ar urma să cuprindă cinci blocuri cu regim de înălțime scăzut, respectiv S+P+4E+5R și S+P+6E, construite în sectorul 1 al Capitalei, pe un teren cu o suprafață de aproape 10.370 de mp.

Prin PUG, terenul respectiv este reglementat pentru sere, dar nu a fost utilizat în acest sens. Acesta se află la doi pași de Serele Pipera și de lacul Balta Verde. Mai mult, le-ar oferi viitorilor rezidenți acces rapid către mall-ul Promenada și către polul de birouri Pipera.

Sursă: documentație PMB

Există și alte planuri de dezvoltare rezidențială în această parte a orașului. În imediata apropiere a terenului pe care ar urma să se ridice ansamblul celor de la Grampet se dorește construirea unui alt complex rezidențial, tot cu clădiri cu regim de înălțime scăzut. La toate acestea se adaugă și cartierul Henri Coandă, situat chiar lângă Aeroportul Băneasa, unul dintre cele mai noi din Capitală, pentru care ANL a demarat lucrările după anul 2000 pe baza unui proiect cu 1.109 case, aparținând Sectorului 1 și orașului Voluntari. Dezvoltarea infrastructurii necesare cartierului a suferit mai multe întârzieri de-a lungul timpului.

Grupul Grampet cuprinde mai multe companii, printre care se numără și Grupul Feroviar Român, cel mai mare operator privat de transport feroviar de marfă din România, și deține fabrici prin care acoperă o cotă importantă din piața locală reparatorie de material rulant.

Citește și: Pre-certificare „Green Homes” pentru One Mircea Eliade, parte a proiectului demarat pe locul fostei fabrici Automatica din București

Citește și: Startul lucrărilor s-a dat în aprilie și au vândut deja 30% din prima fază. Planurile de viitor ale dezvoltatorului

Citește și: Peste 110 tranzacții în trei luni pe o singură stradă din București. Valoarea lor a depășit 7 milioane de euro