Light Dark

Când spui imobiliare, la ce te gândești? Cărămidă, mortar și beton? Nu. Aceste lucruri par mai degrabă triviale, atunci când iei în considerare emoțiile uneori copleșitoare pe care le simt cei implicați în orice proces de vânzare-cumpărare, faptul că vise devin realitate zi de zi în imobiliare, comunități se formează și adună laolaltă oameni cu aceleași valori sau aspirații și familii reușesc să obțină acea liniște și siguranță neprețuită de acasă.

Și cine rezonează cu adevărat cu toate acestea, iar în plus are căldura și viziunea necesară pentru a aduce împreună omul și locuința potrivită? Dar răbdarea, perseverența, atenția și puterea de a planifica totul până în cel mai mic detaliu? Cu siguranță, femeia.

În luna martie sărbătorim femeile care și-au dedicat timpul și priceperea sectorului rezidențial al lumii imobiliare, lăsându-și amprenta asupra acestuia. Credem cu tărie că energia feminină este vitală în acest domeniu și ne dorim să le încurajăm pe cele care se gândesc să ia drumul unei cariere în imobiliare oferindu-le un sfat și o vorbă bună din partea altor doamne și domnișoare care fac deja performanță în real estate.

Astăzi aflăm de ce sunt imobiliarele un domeniu în care femeile pot excela de la Iulia Iana, CMO HILS Development, dezvoltator cunoscut pentru investițiile sale consistente în zona de est a Capitalei, care a depășit anul trecut borna de 10.000 de locuințe construite și vândute, iar în 2024 are în proces de proiectare și autorizare alte aproximativ 5.000 de locuințe.

Iulia are peste 15 ani de experiență în marketing și 4 ani de experiență în real estate top management, iar fiecare rol pe care l-a avut pe parcursul carierei sale a contribuit, spune ea, la pasiunea pe care o are acum pentru domeniul imobiliar.

“Avem active șase proiecte de mari dimensiuni, în diferite stadii de execuție. Între crearea strategiilor și alinierea cu comitetul executiv, coordonarea activității departamentului și comunicarea constantă cu departamentele de design, construcții și vânzări, fiecare zi vine cu multiple noi provocări. Partea frumoasă este că având atâtea rotițe în mișcare și rezultatele sunt pe măsură. Desigur, o componentă esențială în performanța întregii echipe este o cultură organizațională sănătoasă în care pot evolua armonios toți angajații, indiferent de sex, vârstă, vechimea în companie sau rolul în organigramă”, ne-a explicat reprezentanta HILS Development.

Vreau să recunosc în mod special rolul femeilor în mediul de business, atunci când vine vorba de susținere, inspirație și motivație pentru alte femei. De-a lungul carierei mele am avut în preajmă femei inspiraționale care m-au ghidat și cărora le mulțumesc. Dacă și eu, la rândul meu, pot oferi inspirație și susținere femeilor din echipele pe care le coordonez, consider că este o reușită profesională deosebită. Cred că femeile care susțin femei în mediul de business sunt un câștig pentru noi toate“, a mai adăugat Iulia Iana.

Ea vine și cu un sfat pentru toți cei aflați la început de drum în sectorul de real estate. “Pornind de la clasicul <fă ceea ce iubești și nu vei munci o zi în viața ta>, eu le-aș spune tinerilor că, fie ei femei sau bărbați, dacă ai succes, cu siguranță îți va plăcea ceea ce faci. Iar succesul vine, desigur, în urma unei investiții serioase de timp, muncă, disciplină, eșecuri și toate lucrurile grele de care mulți se feresc. Domeniul imobiliar este unul greu, solicitant, dinamic, dar în care gustul succesului e extraordinar. Așa că investiți cu încredere în cariera voastră în imobiliare și vă veți alege cu o meserie de care să fiți cu adevărați pasionați. Vă pot spune chiar din poziția de angajator că avem nevoie de buni profesioniști și este suficient loc pentru succes în domeniu”, a spus aceasta.

În cazul femeilor care vor să se dedice unei cariere în imobiliare, Iulia Iana ține să sublinieze că este important ca într-un mediu profesional să conștientizeze faptul că există infinit mai multă valoare în colaborare decât în competiție.

“Spun asta pentru că, mai ales la început de carieră și într-un domeniu dinamic, motorul de creștere tinde să fie competiția, însă, în timp ce resursele individuale sunt limitate indiferent de propria ambiție și determinare, în colaborare resursele cresc exponențial, la fel și valoarea pe care o poți genera, la fel și succesul pe care îl poți avea“, a mai precizat CMO-ul HILS Development.