Tehnologiile moderne sunt de partea agentului imobiliar, mai ales acum când mulți dintre clienți pot fi reticenți să mai participe la vizionări sau la întâlniri față în față. Simplul telefon mobil îți poate oferi multe opțiuni de a păstra contactul cu aceștia și de a le prezenta proprietățile de care sunt interesați și în sistem remote, spun speakerii invitați la primul CPI Webinar.
Un tur virtual poate fi de mare ajutor la ora actuală, dar dacă nu l-ai pregătit deja, este posibil să ai unele dificultăți în a-l mai putea realiza. Ai însă destul de multe alternative la care poți apela folosind un singur device. “Tururile virtuale, rămân cele care sunt făcute până acum, în principiu, pentru că doar în situații excepționale poți să faci altele noi. Există și alte variante de a promova o proprietate. Poți să te duci să faci un live în proprietate ca agent imobiliar. Poate vorbești cu clientul, dacă este acasă, să te lase să faci un tur retrăgându-se într-o cameră sau chiar ieșind din apartament. E o variantă care ține de relația pe care o ai cu proprietarul”, a explicat Răzvan Cuc, președintele RE/MAX România, în cadrul webinarului CPI, la care au luat parte 360 de profesioniști în domeniu.
O altă opțiune pe care o ai este cea de a face o înregistrare video în apartament pe care să o folosești ulterior într-o relație directă cu potențialii cumpărători. Poți apela și la o galerie de imagini completată de text sau de un voiceover prin care să se ofere detalii suplimentare.
“Sunt multe variante care chiar sunt la îndemână. iPhone are o mulțime de mici tool-uri care pot genera astfel de soluții cu un singur instrument, fără să apelezi la nu știu ce altă tehnologie”, a mai spus Cuc.
Trebuie să lucrezi și la atitudinea pe care o ai și să ai un mindset prin care să vezi momentul actual ca pe o oportunitate de a dezvolta lucruri noi, este de părere Daniel Tudor, fondatorul și CEO-ul companiei de consultanță imobiliară The Concept din București.
El crede, totodată, că este nevoie ca toți cei din breaslă să promoveze în această perioadă soluții online către clienții lor. “Dacă facem un efort colectiv în care să spunem – haideți să facem un Skype call sau un video call – sau – haideți să vă fac un tur virtual, intrați pe linkul acesta – vom ridica awarness-ul clienților despre aceste tool-uri”, a spus Tudor în cadrul webinarului CPI.
Și Iulian Niculae, Realtor și manager Victoria Consult, consideră că tehnologiile noi pot face diferența în situația de față. “Este foarte simplu astăzi să faci o transmisie live pentru un client care își dorește să vadă o proprietate, dar nu poate să ajungă acolo. Intri în direct și transmiți de la fața locului. Comentezi cu el, intri în dialog”, a declarat acesta.
Managerul Victoria Consult a mai explicat că aceasta poate fi modalitate bună de calificare, prin care poți înțelege meai bine nevoia cumpărătorului.
“Cred cu tărie că orice măsură creativă pe care voi ca agenți imobiliari o aveți va fi una câștigătoare. Nu este momentul să fim panicați. Bucurați-vă de zilele acestea în care nu aveți nimic de făcut și construiți-vă planuri noi”, a mai spus el.
CPI Webinar este o inițiativă Imobiliare.ro. Seria continuă, în curând. Prin fiecare webinar ne propunem să păstrăm strânsă legătura cu cei din breaslă, acesta fiind un instrument la care vom apela des, care ne va ajuta să colaborăm mai bine, în această perioadă tensionată pe care o traversăm pe fondul răspândirii COVID-19, și să găsim cele mai bune soluții la diverse probleme cu care se confruntă atât agenții imobiliari, cât și dezvoltatorii.
Citește și: Recomandarea avocatului: Măsuri de implementat în biroul agenției. Mare atenție cum lucrezi de acasă!
Citește și: Sfatul medicului pentru agenții imobiliari. Cum ne protejăm de coronavirus?