Când spui imobiliare, la ce te gândești? Cărămidă, mortar și beton? Nu. Aceste lucruri par mai degrabă triviale, atunci când iei în considerare emoțiile uneori copleșitoare pe care le simt cei implicați în orice proces de vânzare-cumpărare, faptul că vise devin realitate zi de zi în imobiliare, comunități se formează și adună laolaltă oameni cu aceleași valori sau aspirații și familii reușesc să obțină acea liniște și siguranță neprețuită de acasă.
Și cine rezonează cu adevărat cu toate acestea, iar în plus are căldura și viziunea necesară pentru a aduce împreună omul și locuința potrivită? Dar răbdarea, perseverența, atenția și puterea de a planifica totul până în cel mai mic detaliu? Cu siguranță, femeia.
În luna martie sărbătorim femeile care și-au dedicat timpul și priceperea sectorului rezidențial al lumii imobiliare, lăsându-și amprenta asupra acestuia. Credem cu tărie că energia feminină este vitală în acest domeniu și ne dorim să le încurajăm pe cele care se gândesc să ia drumul unei cariere în imobiliare oferindu-le un sfat și o vorbă bună din partea altor doamne și domnișoare care fac deja performanță în real estate.
Astăzi aflăm de ce sunt imobiliarele un domeniu în care femeile pot excela de la Ana Maria Cioclei, Director de Marketing Cordia România, dezvoltatorul ansamblului Parcului20 din București. Cordia este parte a grupului Futureal, unul dintre cei mai importanți dezvoltatori imobiliari și investitori din Europa Centrală și de Est, cu 15 ani de prezență, 4.000 de locuințe în construcție și operațiuni curente în România, Ungaria și Polonia.
Femeile, spune Ana Maria Cioclei, sunt înzestrate cu o serie de calități unice care le ajută să prospere în acest domeniu, fapt confirmat și de datele celei mai mari organizații dedicate profesioniștilor în imobiliare, cu 1,5 milioane de membri. Este vorba despre National Association of Realtors, organizație din Statele Unite fondată cu mai bine de 100 de ani în urmă a cărei influență a ajuns inclusiv la nivelul pieței din România.
“Abilitățile lor excepționale de comunicare și ascultare sunt esențiale în negocierea eficientă a tranzacțiilor imobiliare. Capacitatea lor de a empatiza și de a înțelege perspectivele clienților le permite să identifice proprietăți adecvate și să negocieze condiții avantajoase, construind astfel o reputație solidă și garantând satisfacția clienților”, explică reprezentanta Cordia România.
“Femeile excelează și în prezentarea proprietăților, având un ochi vigilent pentru detalii și o apreciere înnăscută a esteticii. Prin evidențierea caracteristicilor deosebite ale proprietăților, femeile le fac mai atrăgătoare pentru potențialii cumpărători, influențând pozitiv vandabilitatea și, implicit, prețul de tranzacționare. De asemenea, femeile din imobiliare sunt recunoscute pentru abilitatea lor unică de a rezolva probleme. De la gestionarea clienților dificili la soluționarea tranzacțiilor complexe, acestea demonstrează o capacitate remarcabilă de a asculta și de găsi rapid soluții eficiente. În plus, se remarcă și prin gândirea creativă a marketingului, a campaniilor de promovare, de comunicare și de vânzare”, adaugă Ana Maria Cioclei.
Ea le oferă și un sfat celor interesate de o carieră în imobiliare.
“Fii un bun specialist și inspiră încredere! Pentru a reuși în domeniul imobiliar este esențial să ai strategii eficiente și o mentalitate pozitivă. Să ai mereu în minte să aduci valoare companiei și clienților, oferind informațiile și experiențele de care au nevoie pentru a lua decizii informate. O carieră de succes în imobiliare se bazează pe seriozitate, consecvenți și creativitate“, spune Ana Maria Cioclei.